اخبار

عملکردی موفق و گزارش مقبول حسابرسی، با نگاهی تحول‌آفرین به آینده ارمغان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه 1402 برای شركت پتروپالايش اكسير ايرانيان

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروپالايش اكسير ايرانيان با حضور اركان مجمع در تاريخ 30 تيرماه 1403 و با حضور 100درصدی سهامداران در محل سالن جلسات باشگاه شهيد منتظری تشكيل شد.

پس از رسمیت یافتن جلسه، ليلا جعفری، مدیرعامل شركت پتروپالايش اكسير ايرانيان، ضمن ارائه گزارش كاملی از عملکرد و دستاوردهای شرکت در سالی که گذشت، به بیان اهداف استراتژیک و مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در خصوص پيشرفت پروژه‌های عملياتی و اجرايی برای صاحبان سهام پرداخت.

گفتنی است دستور جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1402/12/29 شرکت، مواردی از قبيل: گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1402/12/29، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار و سایر موارد بود؛ در ادامه‌‌ی این جلسه، نماینده سازمان حسابرسی به ارائه گزارش حسابرسی پرداخته و بندهای این گزارش در حضور سهامداران قرائت شد.

پس از قرائت هر یک از بندها، پرسش و پاسخ بین رئیس مجمع و حاضران انجام پذيرفت و گزارش حسابرس قرائت شد و صورت‌های مالی با اکثریت آرا به تصویب رسید و تكاليف مجمع تعيين شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *