اخبار

بازدید پتروپالایش اکسیرایرانیان ازسومین نمایشگاه فناوری های نوین صنعت نفت، گاز وپتروشیمی

جمعی از مهندسین و متخصصان پتروپالایش اکسیرایرانیان در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ از سومین نمایشگاه فناوری های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل پتروپالایش اکسیر ایرانیان، در تاریخ ۲۹مهرماه 1403 جمعی از مهندسین و متخصصان این شرکت از سومین نمایشگاه فناوری های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان بازدید کردند وهمچنین با تعدادی از شرکت های فعال در نمایشگاه به تبادل اطلاعات و گفتگو پرداختند.

صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یکی از کلیدی‌ ترین بخش‌ های اقتصادی ایران، نقشی بی‌بدیل در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌ کند، نوآوری و به‌روز بودن در این عرصه نه تنها زمینه‌ ساز افزایش بهره‌ وری و کاهش هزینه‌ هاست، بلکه باعث رقابت‌ پذیری بیشتر ایران در بازارهای بین‌ المللی خواهد شد. به منظور تحقق این مهم، نیازمند هم‌افزایی دانش و تجربه داخلی با فناوری‌ های پیشرفته بین‌ المللی هستیم. به این منظور نمایشگاه‌ ها می‌توانند پلی میان صنایع داخلی و دستاوردهای جهانی باشند و فرصتی برای تبادل دانش و فناوری فراهم کنند.

سومین نمایشگاه فناوری های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در تاریخ 26 الی 29 مهرماه 1403 از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار گردید.

این نمایشگاه پس از دو دهه وقفه، با توجه به موقعیت استراتژیک این استان در حوزه‌ های صنعتی و اقتصادی، فرصتی بی‌نظیر برای تعامل بین بخش‌ های مختلف این صنعت در سطح ملی و بین‌المللی است.

گفتنی است بیش از 60 شرکت فعال از سراسر ایران در این نمایشگاه شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *