اخبار

استقلال مملکت جز با تلاش کار و کارگر میسر نمی‌شود

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت پترو پالایش اکسیر ایرانیان محسن قدیری مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در آیین کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرایی واحد KHT ، طرح جامع حذف گوگرد شرکت پترو پالایش اکسیر ایرانیان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت روز کارگر ایرانی را تبریک گفت و اذعان داشت: کارگران قشر عزیز و زحمت کشی هستند که به شعار” لا شرقیه و لا غربیه” که معنی آن عدم وابستگی است، جامه عمل پوشاندند و در واقع استقلال مملکت جز با تلاش کار و کارگر میسر نمی‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ اکسیر ایرانیان با مدیریت قوی و تیم متخصص همراه، بسیار فعال و موفق عمل کرده‌اند و از رئیس هیئت‌مدیره گروه نیز تقدیر و تشکر کردند و اظهار داشت که شرکت اکسیر ایرانیان از برنامه‌ای که تدوین شده، پیشروتر بوده‌اند به‌طوری‌که پروژه‌ای که امروز فاز عملیاتی‌شدن آن آغاز شده، امید است در ایام مبارک دهه فجر به مرحله بهره‌برداری برسد. قدیری خاطرنشان کرد بقیه پروژه‌های این واحد، تا پایان سال آینده یا نهایتاً در اوایل سال ۱۴۰۳ راه‌اندازی خواهد شد و این شرکت پویا و فعال تا آخر امسال به سوددهی خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان تأکید کرد: پروژه‌های مشابه راه‌اندازی شده در کشور، بسیار زمان بر بودند و حال اینکه این پروژه با تلاش و برنامه‌ریزی مدیران و تیم متخصص همراه در کمترین زمان ممکن به مرحله عملیاتی‌شدن رسیده است.

قدیری خاطر نشان کرد،قسمتی از زمین پالایشگاه، برای انجام این پروژه بزرگ، آماده‌سازی شده و انتخاب پیمانکار بقیه پروژه‌های عملیاتی نیز انجام شده و تا پایان سال آینده یا در نهایت اوایل سال ۱۴۰۴ راه‌اندازی خواهد شد و این مژده را داد که شرکت پترو پالایش اکسیر ایرانیان از آخر امسال به سوددهی خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *