اخبار

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروپالایش اکسیر ایرانیان، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.

نمایشگاه امسال با حضور 200 شرکت خارجی از 13 کشور مهمان آغاز به کار کرد. نمایشگاه نفت گاز پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران با حضور شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت گاز و پتروشیمی برگزار می شود. شرکت پترو پالایش اکسیر ایرانیان در سال 1401 تاسیس گردید و اولین حضور خود را در این رویداد ملی تجربه کرد، به طوریکه غرفه اکسیر ایرانیان واقع در سالن 35، همواره مملو از تردد میهمانان داخلی و خارجی، کارشناسان و مدیران صنعت بود.

طی بازدیدی که معاون وزیر نفت، جلیل سالاری، از غرفه شرکت پتروپالایش اکسیر ایرانیان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی داشت، از دستاوردهای ارزنده شرکت تشکر و قدردانی کرد. در ادامه بازدید، محسن قدیری، مدیرعامل شرکت پالایشی نفت اصفهان، شرکت پتروپالایش اکسیر ایرانیان را به عنوان شرکت پیشرو از برنامه های تدوین شده مطرح کرد و اظهار داشت: “حضور چشمگیر بانوان متخصص و نخبه از ویژگی های برجسته اکسیر ایرانیان است و نقش آنان را در پیشرفت کشور مهم می باشد.”

قدیری افزود: افتتاح پروژه KHT که اولین پروژه عملیاتی شرکت پتروپالایش اکسیر ایرانیان است به تازگی افتتاح شده و به زودی به سودآوری خواهد رسید. شایان ذکر است این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را ارائه داده و بتوانند برای تقاضاهای بازار و تعاملات سازنده برنامه ریزی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *