اخبار

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

دکتر لیلا جعفری، مدیرعامل شرکت پتروپالایش اکسیر ایرانیان در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به این قشر زحمتکش و پرتلاش تبریک گفت. در متن پیام چنین آمده است:

کار و تلاش مسیر درخشانی است که خورشید صداقت و خلوص گرمابخش و پرانرژی وجود كارگران عزيز، به‌عنوان رهروان این طریق افتخارآمیز است. کارگران، به‌عنوان نقش‌آفرینان اصلی در تولید و توسعه، یکی از مهم‌ترین اقشار کشور هستند که باوجود تمام تنگنا‌ها از هیچ کوششی برای پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل‌شده در مسیر اقتصادی و رشد کشور مدیون روحیه کار و تلاش خستگی‌ناپذیر آنان است.

درواقع رشد و شکوفایی جوامع از دیرباز تاکنون، مرهون قدرت و توان و پویایی این خالقان ارزش و شاکران حقیقی نعمات الهی است که با بازوان توانمند خود، رونق اقتصادی را برای آحاد جامعه به ارمغان می‌آورند. روز کارگر بهانه ایست تا افتخار همراهی شما عزیزان و تلاشگران را ارج نهاده و از تمامی تلاش‌ها و زحمات صادقانه شما تشکر نمایيم.

خرسندیم که در مجموعه پتروپالایش اکسیر ایرانیان و در كنار اين عزيزان که خدمات ارزنده و سهم بزرگی در افزایش رونق تولید دارند، براي تعالی و پیشرفت عزت و عظمت ایران اسلامی تلاش مي­كنيم. به این امید که خداوند منان توفیق خدمتگزاری و توان مضاعف در راستای شکوفایی اقتصادی کشور عزیز را به ما عنایت فرماید تا بتوانیم در سال «جهش توليد با مشارکت مردم»گام‌های مؤثری در این جهت برداریم.

سلامتی، سربلندی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان و خانواده محترمتان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

دست‌هایت که آیینه تلاش روزگارند، پربرکت باد

توانِ دست‌هایت را می‌ستاييم و تمام روزهای شکوفا از تلاش، روز تو باد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *