اخبار

پیام تبریک مدیرعامل اکسیرایرانیان به مناسبت روز ملی منابع انسانی

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش اکسیر ایرانیان، دکتر لیلا جعفری مدیرعامل این شرکت با انتشار پیامی، روز ملی منابع انسانی را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

همکاران گرامی سلام و درود

منابع انسانی، حیاتی‌ترین و ارزشمندترین سرمایه هر سازمان به شمار می روند که با به‌کارگیری صحیح و به‌ موقع توانمندی های ایشان می‌توان به بالاترين بهره وری دست‌ یافت. اینجانب 25 فروردین‌ ماه را که با عنوان روز ملی منابع انسانی نام‌گذاری شده به‌ تمامی همکاران گرانقدر و پرتلاش شرکت و عزيزان شاغل در واحدمنابع انسانی تبریک عرض نموده و امیدوارم باهمت شما عزیزان، شرکت پتروپالايش اكسير ايرانيان، همچنان در مسير توسعه صنعت نفت و سربلندی ايران عزیزمان، پیشتاز باشد.

معتقدم، موفقیت هر سازمانی درگرو تلاش و کوشش منابع انسانی متعهد و ساعی آن بوده و توسعه یک سازمان آمیخته به توسعه و تعالی نیروی انسانی آن است…

امید است در راستای توسعه فردی و ایجاد شایستگی‌های سازمانی، ضمن حفظ حقوق خود، حقوق دیگران را نیز محترم شمرده و باانگیزه و انرژی مضاعف، با اتکا به ظرفیت‌های درونی، شاهد اتحاد، همدلی و همکاری صمیمانه هرچه بيشتر میان کارکنان، مدیران و مشاوران شركت باشيم و با استفاده از دانش فنی در جهت اهداف و برنامه‌های تدوین‌ شده بتوانيم هرچه استوارتر در مسیر موفقیت پتروپالایش اكسير ايرانيان با لطف خداوند متعال گام های اساسی برداريم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *